تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 11054
جشن تکلیف فرزندان نومکلف کارکنان پست استان قم همزمان با جشن مبعث رسول اکرم(ص) برگزار شد.
جشن تکلیف فرزندان کارکنان پست استان قم برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، عصر روز گذشته با حضور ابوالفضل باقری منش مدیرکل، حجت الاسلام عیسی زاده امام جماعت اداره کل پست استان، جمعی از مسئولین و خانواده‌های همکاران مراسم جشن تکلیف فرزندان نوملکف کارکنان پست استان قم در سالن همایش شهید حامدی برگزار شد.
باقری منش ضمن خوش آمد گویی، ایام مبارک بعثت رسول ختمی مرتبت و رسیدن فرزندان به سن تکلیف را تبریک و تهنیت گفت و افزود: هدف از برگزاری این جشن، تقویت روحیه معنوی و مذهبی در نسل کودک و نوجوان است.
مدیرکل افزود: رسیدن به سن تکلیف کمک می‌کند تا با انجام واجبات در هر روز و انجام سایر عبادت‌ها در هر فرصتی که برایمان فراهم می‌شود، شکر نعمت‌های خداوند را به جا آوریم و اگر اعمالمان را  به درستی انجام بدهیم، نتیجه خوب و درست هم در بردارد.
وی در ادامه بر نقش خطیر و مهم خانواده و والدین در راهبری درست فرزندان در رعایت اصول و قوانین دین تاکید نمود.
در ادامه حجت الاسلام عیسی زاده رهنمودهایی درباره اصول تربیت فرزندان بر مبنای شیوه های اسلامی و قرآنی ارائه نمود و گفت: مبانی تربیتی در قرآن به طور کامل آمده است و والدین می بایست برای آموزش و تربیت فرزندان خود به آموزه‌های قرآنی توجه کنند.
وی افزود: خداوند قرآن را برای هدایت و تربیت بشر فرستاده است و با انس با قرآن و ارزشهای آن در زندگی راه سعادت و کمال انسان هموار می شود.
عیسی زاده هم چنین خواستار استفاده از دانش روز و آشنایی با مراکز قرآن پژوهی برای همه اقشار شد و گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی امروزه به غنی ترین پورتال های قرآنی از جمله پورتال قرآن پژوهی دسترسی داریم که با همت پژوهشگران این عرصه امروزه بیش از 60هزار کلید واژه از بطن قرآن استخراج شده و در این پورتال در دسترس عموم قرار گرفته است.
​​​​​​​دکلمه خوانی توسط دو تن از فرزندان همکار، مولودی خوانی، اجرای مسابقه، پخش کلیپ های مرتبط با مراسم از برنامه های این جشن معنوی بود و در پایان مراسم نیز لوح تقدیر و هدیه توسط مدیرکل به فرزندان نومکلف اهدا شد.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaywn6.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما