تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 11030
رئیس شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهرداری قم در برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد. رئیس شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهرداری قم در برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد. رئیس شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهرداری قم در برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد. رئیس شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهرداری قم در برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد. رئیس شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهرداری قم در برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد. رئیس شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهرداری قم در برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد. رئیس شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهرداری قم در برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد. رئیس شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهرداری قم در برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر حسین اسلامی در هفتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و به تعبیر مقام معظم رهبری پرحجم، به دشمنان نشان داد تلاش‌ها برای دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب بی‌تأثیر است.
وی بصیرت مردم انقلابی را نسبت به توطئه دشمنان موردتوجه قرار داد و افزود: دشمنان وقت‌شناسی و ولایت مداری مردم را نمی‌توانند از بین ببرند و مردم قم نیز مانند همیشه با حضور پرشور و مثال‌زدنی در میدان بوده و از ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه از خدمات شهرداری قم نیز در برگزاری مراسم 22 بهمن تشکر کرد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های پیش مردم شهر قم حماسه‌ای جدید را خلق کرده و میثاق دوباره‌ای با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بستند.
وی در پایان تأکید کرد: مردم پای نظام و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و در این راه مشکلات و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند مردم را دلسرد کند.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdce778z.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما