تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : 10817
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از افتتاح و بهره‌برداری 7 پروژه مدیریت پسماند و زیست‌محیطی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده با اشاره به آغاز مرحله جدید طرح “قم در مسیر تحول” اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مرحله جدید این طرح با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۸ پروژه و با اعتباری بالغ‌بر ۲۹ هزار میلیارد ریال از هفته‌های گذشته آغازشده است.
وی با بیان اینکه در نخستین هفته پروژه مهم تونل شهدای امنیت با حضور وزیر محترم کشور افتتاح شد، ابراز کرد: همچنین ۲۹ پروژه مناطق ۲ و ۶ افتتاح و عملیات اجرایی مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح شهدای مدافعان سلامت آغاز شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری دومین گام این طرح در هفته جاری خبر داد و افزود: این مراسم روز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه در این مراسم از ۷ پروژه مدیریت پسماند و زیست‌محیطی شهرداری قم بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح خط شماره ۲ پردازش و تفکیک پسماند، راه‌اندازی خط تولید گرانول، احداث سلول دفن مهندسی و بهداشتی پسماند، احداث سایت تخمیر، احداث ساختمان رفاهی، بهره‌برداری از ماشین‌آلات و تولید انیمیشن‌های آموزشی خواهد بود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgu79q.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما