تاریخ انتشار :شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : 10808
شهردار قم در پیامی، یکم بهمن‌ماه سالروز شهادت بیش از ۱۰۰ نفر از همشهریان قمی در حمله هوایی رژیم بعث را گرامی داشت.
پیام شهردار قم به مناسبت سالروز بمباران هوایی شهر قم و شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در یکم بهمن‌ماه ۱۳۶۵
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در آستانه فرارسیدن یکم بهمن‌ماه سالروز شهادت بیش از ۱۰۰ نفر از همشهریان قمی در حمله هوایی رژیم بعث، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، بر پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به این شرح است:
دژخیم بعث آنگاه که با فداکاری و جان‌فشانی‌ها، شکست خیال خام خود را در اشغال ذره‌ای از خاک ایران اسلامی دید، روی تباهی دیگری از خود را نیز به‌رخ کشید تا ثابت کند بنده شیطان است.
تعرض به شهرهای مختلف ایران اسلامی و به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردان از ذات پلیدی می‌آمد که جز حس خون‌خواری ضحاک زمان، دلیل دیگری نمی‌شود برایش  یادآور شد.
یکم بهمن‌ماه، یادآور یکی از سخت‌ترین روزهایی است که با حمله هوایی رژیم بعث به شهر قم، خاطره‌ای تلخ و ماندگار برای مردم این شهر به ثبت رسید و طی آن بیش از ۱۰۰ کودک، زن و مرد بی‌گناه ازجمله اعضای گروه سرود مدرسه قطب راوندی به شهادت رسیدند و نام‌شان در تاریخ این مرزوبوم ماندگار و درخشان شد.
ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه بیش از ۱۰۰ نفر از همشهریان عزیز قم در یکم بهمن‌ماه ۱۳۶۵، این فرصت را مغتنم دانسته و عهدی، تازه خواهیم کرد تا همیشه در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و دفاع از امنیت و اقتدار آن بمانیم و بکوشیم و در ذیل لوای ولایت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تا آخرین ذره جان پاسدار این مرزوبوم باشیم.
سیدمرتضی سقائیان‌نژاد
سی‌اُم دی‌ماه ۱۴۰۱

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg779q.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما