تاریخ انتشار :شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : 10805
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سطح کشور بسیاری از پروژه‌های عمرانی به دلیل مسائل مالی تعطیل و یا نیمه تعطیل است، ابراز کرد: در این شرایط اما در قم قطار توسعه و پیشرفت در حال حرکت است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمد امیرآبادی فراهانی در جشن خانوادگی شهرمن که در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عزیززادگان برگزار شد، با اشاره به تغییر چهره شهرقم در سال‌های گذشته اظهار داشت: شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند که این اقدامات سبب تغییر چهره شهر قم شده است.
وی با بیان اینکه در سطح کشور بسیاری از پروژه‌های عمرانی به دلیل مسائل مالی تعطیل و یا نیمه تعطیل است، ابراز کرد: در این شرایط اما در قم قطار توسعه و پیشرفت در حال حرکت است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از شهرداری‌ها در پرداخت حقوق مشکل دارند، اما حقوق کارگران و پرسنل شهرداری قم سروقت پرداخت می‌شود که باید قدردان خدمات و زحمات شهرداری، شورا و مدیران شهری در اقدامات و برنامه‌های مختلف شهری باشیم.
وی با اشاره به اقدامات مناسب شهرداری در مناطق ۲ و ۶، به بهره‌برداری تونل شهدای امنیت در هفته گذشته را موردتوجه قرار داد و گفت: تونل شهدای مدافع امنیت که اخیراً به بهره‌برداری رسید با هزینه سنگین و با دشواری اجرای پروژه و سختی تملک املاک همراه بود که گره‌های زیادی داشت و رفع آنان همت می‌طلبید.
امیرآبادی با تأکید بر تلاش شهرداری در اجرای پروژه‌های کم‌نظیر و سنواتی در شهر یادآور شد: در مجمع نمایندگان تلاش می‌کنیم تا با پیگیری و رفع مشکلات اجرایی، کمک‌حال شورا و شهرداری در مسیر اجرای پروژه‌های شهری و بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در مقایسه با دیگر شهرداری‌ها و کلان‌شهرهای کشور، به مجموعه مدیریت شهری قم نمره ۲۰ می‌دهم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افتخار می‌کنم بچه نیروگاه هستم و انصافاً مجموعه مدیران شهری در آبادانی این منطقه همت ویژه‌ای داشتند و پروژه‌های قابل‌توجهی به بهره‌برداری رسیده و در این مناطق کارهای بزرگی انجام‌شده است.
به گفته وی، مجاهدت امام، خون شهدا و انقلاب اسلامی باعث پیشرفت ایران و دیده شدن مناطق محروم و مردم این مناطق شده است و اقتدار و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdkj0f.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما