تاریخ انتشار :شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 10804
مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: اسفندماه سال جاری تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز به‌عنوان تکمیل‌کننده رینگ ترافیکی فردوسی در منطقه 2 به بهره‌برداری خواهد رسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در جشن خانوادگی شهرمن که در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عزیززادگان برگزار شد، با تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان منطقه دو در اجرای پروژه‌های شهری اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی سه ضلع داشته که مردم در کنار شهرداری و شورا ضلع سوم این اقدامات هستند.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته با نگاه دکتر سقائیان نژاد و اعضای شورای اسلامی شهر  به‌ویژه در دوره ششم، اقدامات مثبتی در مناطق کم برخوردار ۲ و ۶ اتفاق افتاده است، افزود: تونل شهدای امنیت یکی از پروژه‌های مهم و طاقت‌فرسای منطقه بود که با همراهی شهروندان این پروژه به بهره‌برداری رسید و شیرینی آن برای شهروندان خواهد بود.
مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد:  اسفندماه سال جاری تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز به‌عنوان تکمیل‌کننده حلقه ترافیکی فردوسی در منطقه ۲ به بهره‌برداری خواهد رسید تا با تکمیل این رینگ، میدان نبوت به ابتدای جاده قنوات متصل شود.
وی با تأکید بر اهمیت و برنامه‌ریزی برای توسعه فضای سبز منطقه تصریح کرد: باغات سطح منطقه تملک شده است و در آینده نزدیک به بوستان تبدیل خواهد شد.
رحیمی به همکاری استانداری، شهرداری و شرکت توانیر برای جمع‌آوری دکل‌های برق فشارقوی محله محمدآباد اشاره کرد و گفت: این اقدامات بزرگ با اعتباری بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد تومانی از ردیف سفر رئیس‌جمهور به قم اجرایی می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc04qs.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما