تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 10783
فرمانده سپاه استان قم حمایت ویژه مسئولان استان از طرح‌های مورد تصویب مجمع عالی بسیجیان استان قم را خواستار شد و گفت: گروه‌های تخصصی باید بر اساس شرایط و ظرفیت‌های استان طرح‌هایی را با راهکارهای عملیاتی برای رفع آسیب‌ها و نیازهای مردم ارائه دهند.
مجمع بسیجیان استان قم برای رفع نیازهای مردم تلاش می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جلاسیه مجمع عالی بسیجیان استان قم پس از دو سال وقفه روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان از جمله سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در این نشست ضمن تشکر از اهتمام مسئولان استان برای تشکیل دبیرخانه وحدت رویه عنوان کرد: از زمانی که میرزاده در مجمع بسیجیان استان قم فعالیت خود را آغاز کرده اقدامات قابل توجهی در این مجمع دنبال شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های تخصصی باید بر اساس آسیب‌ها، نیازها و شرایط استان طرح‌های مناسب را ارائه دهند، عنوان کرد: ارائه راهکارهای عملیاتی باید مورد توجه این گروه‌ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه خواسته‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد باید مورد توجه گروه‌های تخصصی قرار گیرد، اظهار کرد: همانطور که رهبری تاکید داشتند همه شهدای ایران شهید قم هستند و این موضوع مسئولیت قم را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی سنگین‌تر می‌کند، یاد شهدا باید زنده بماند و پیام شهدا به نسل جدید منتقل شود.

وی سرعت عمل، به خطر انداختن جان و عمل به هنگام را ویژگی‌های مردم قم به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: در شرایط امروز که شاهد تهاجم نرم دشمن هستیم باید اقدامات ویژه را برای فعالیت در عرصه فضای مجازی پیش‌بینی کنیم.

موحد حمایت ویژه مسئولان استان از طرح‌های مورد تصویب مجمع بسیجیان استان قم را خواستار شد و افزود: در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، پژوهشی و سازندگی بسیج ورود مطلوبی کرده است و ما آمادگی داریم که هر جایی که مردم نیاز دارند نقش‌آفرینی داشته باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcipyaz.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما