تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : 10754
مدیر منطقه هفت شهرداری قم از نصب ضربه‌گیرهای کاشن تانک در بلوار شهید سپهبد سلیمانی خبر داد و افزود: با هدف ایمنی پل‌های بستر بلوار شهید سلیمانی، ضربه‌گیرهای کاشن تانک جایگزین بشکه‌های ضربه‌گیر شده که هم از حجم بهتری برخوردار بوده و مقاومت بهتری برای گرفتن ضربه‌ها را داراست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه هفت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اصلاح و بهسازی کوچه شش بلوار عماریاسر اظهار داشت: این کوچه معروف به تکیه آقا سید حسن  از معابر قدیمی قم بوده و هر ساله خیل عظیمی از عزاداران حسینی در ماه‌های محرم و صفر و مناسبت‌های مختلف در این مکان گرد هم می‌آیند.
وی با بیان اینکه اصلاح و بهسازی این کوچه بیش از ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است، ابراز کرد: تهیه و حمل و نصب سمنت پلاس ۹۲۰متر و ۱۰مترمکعب بتن‌ریزی  و.. بخشی از اقدامات جهت بهسازی و اصلاح این پروژه بوده است.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم همچنین از نصب ضربه‌گیرهای کاشن تانک  در بلوار شهید سپهبد سلیمانی خبر داد و افزود: با هدف ایمنی پل‌های بستر بلوار شهید سلیمانی، ضربه‌گیرهای کاشن تانک جایگزین بشکه‌های ضربه‌گیر شده که هم از حجم بهتری برخوردار بوده و مقاومت بهتری برای گرفتن ضربه‌ها را داراست.
وی خاطرنشان کرد: این ضربه‌گیرها در مقابل پل‌های شهید رجایی، پل آهنچی، پل بازارچه و ورودی پارکینگ و.. نصب‌شده که امیدواریم شاهد کاهش تصادفات سنگین و جرحی باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgtu9q.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما