تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 10734
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با صدور پیامی از همراهی واحدهای تولیدی و صنفی استان در موضوع مدیریت مصرف گاز و جلوگیری از افت فشار شبکه تشکر کرد.
رییس سازمان صمت قم ازهمراهی واحدهای تولیدی در مدیریت مصرف گاز تشکر کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در پیام اکبر ابدالی که روز دوشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت،‌ آمده‌است: مدیران محترم واحدهای تولیدی و صنفی استان قم بدین وسیله به خاطر محدودیت و مشکلات به وجود آمده در خصوص مصرف گاز و برق صمیمانه از شما عذرخواهی می‌کنم.
پیام ادامه یافته است: به اطلاع می‌رساند همکاران ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت گاز استان قم در تلاش هستند تا کمترین آسیب به بخش‌های تولیدی و فعالیت‌های صنفی استان وارد شود.
پیام حاکیست: امید است با گذر از شرایط دمایی کنونی ناشی از ورود توده هوای سرد به کشور و تلاش شبانه روزی و جهادگونه کارکنان شرکت ملی گاز این وضعیت به حالت عادی بازگردد.
دراین پیام آمده است:‌ در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تولیدکنندگان و اصناف محترم استان قم، خواهشمند است به‌منظور همراهی با سایر هموطنان تا حد امکان در مصرف گاز و برق صرفه جویی نمایید.
دمای هوای قم در روزهای اخیر با کاهش محسوسی همراه بوده و طبق پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی، این کاهش دما تا پایان هفته جاری ادامه می‌یابد.
به گفته مسئولان شرکت گاز قم با توجه به اقدام‌های صورت گرفته و همراهی بخش‌های مختلف، مصرف گاز استان طی هفته گذشته(۱۷ تا ۲۳ دی) در مقایسه با هفته قبل‌تر(۱۰ تا ۱۶ دی)، ۱۵۰ هزار مترمکعب کاهش یافته‌است.
به‌طور کلی ۴۱ هزار و ۶۲۵ واحد صنفی مجوز دار در استان قم موجود است که ۲۴ هزار و ۹۳۸ مورد آن در بخش توزیعی و خدماتی و ۱۶ هزار و ۶۸۷ واحد آن در بخش تولیدی و خدمات فنی قرار دارد.
در بخش صنعت استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceef8z.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما