تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : 10683
وزیر کشور با بیان اینکه برگزاری آئین‌های افتتاحیه نشان از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی دارد، گفت: 218 پروژه‌ای که توسط مجموعه مدیریت شهری قم به بهره‌برداری خواهد رسید از پروژه‌های تأثیرگذار و خیلی خوب هستند.
اهمیت و تأثیرگذاری پروژه‌های عمرانی شهرداری قم در بین مردم/تقدیر از تلاش مدیریت شهری برای تبیین پیشرفت‌های کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر احمد وحیدی عصر امروز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه در مراسم آغاز مرحله جدید طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” به‌منظور افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۸ پروژه شهری به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال که در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار شد اظهار کرد: قم مرکز عمل، فقاهت، معنویت، امید، محبت و عشق به اهل‌بیت(ع) و مرکز تمام معصومیت‌ها است.
وی با اشاره به اینکه توهین نشریه شارلی ابدو به مقام معظم رهبری، عنوان کرد: این دشمنان نادان فکر می‌کنند با این کار عشق و محبت مردم به ایشان کاهش پیدا خواهد کرد، ولی شکست خواهند خورد و نتیجه عکس خواهد داشت.
وزیر کشور با بیان اینکه با این کار باطن این افراد به همه نشان داده شد، مطرح کرد: این افراد با اسلام مخالف هستند و همچون گذشته، چیزی جز شکست نصیبشان نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در صحنه اغتشاشات اخیر نیز دشمنان شکست خوردند، خاطرنشان کرد: در این فتنه حجم عظیمی را به میدان آوردند ولی با شکست روبرو شدند.
وحیدی با تأکید بر اینکه افراد فریب‌خورده در این اغتشاشات به دامان کشور بازخواهند گشت، تصریح کرد: برخی از این افراد به دلیل گمراه شدن، دست به جنایات بسیاری زدند که جزای اعمال خود را خواهند دید.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در حال افول و فروپاشی هستند، یادآور شد: جمهوری اسلامی بدون واهمه و توسل به خون‌های پاک شهدا جلو خواهد رفت.
وزیر کشور با بیان اینکه برگزاری این آئین‌های افتتاحیه نشان از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی دارد، ابراز کرد: ۲۱۸ پروژه‌ای که توسط مجموعه مدیریت شهری قم به بهره‌برداری خواهد رسید از پروژه‌های تأثیرگذار و خیلی خوب هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز با قدرت جلو خواهیم رفت و موانع را از پیش رو برخواهیم برداشت، اضافه کرد: در حال حاضر تمام ارکان دولت و سه قوه با همکاری و همراهی یکدیگر مشکلات را یکی پس از دیگری رفع خواهند کرد.
وحیدی با بیان اینکه قم مرکز فقاهت و دانش اسلامی است، اظهار داشت: هر قدمی برای قم برداشتن حقیقتاً یک عبادت بسیار بزرگ است.
وی با اشاره به اینکه باید شاهد ارتقای روزافزون قم باشیم، مطرح کرد: از هیچ تلاشی برای افزایش خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین در قم نباید فروگذاری شود.



انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchx-nz.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما