تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 10621
عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر شناخت ویژگی‌های فرهنگی شهرهای انقلابی گفت: با شناسایی ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و بهره بردن از آن‌ها می‌توانیم برای انقلابی کردن شهرها و نوجوانان راهکارهای عملی و کاربردی در حوزه فرهنگ تدوین کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در دومین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه‌ساز انقلابی اظهار داشت: هم‌افزایی یکی از مهم‌ترین خصایص شهرهای انقلابی بوده و هست و مدیران و مردم این شهرها روحیه انقلابی دارند.
وی با بیان اینکه شهرهایی که در انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده‌اند دارای اشتراکات زیادی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هستند اضافه کرد: باید با پژوهش و تحقیق این اشتراکات شناسایی و تدوین شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: با شناسایی این ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و بهره بردن از آن‌ها می‌توانیم شهرها را انقلابی کنیم و در این مسیر نگه داریم.
وی از اقدام یکی از شهرها در شناسایی علل اعتراضات دانش آموزان نام برد و گفت: یکی از شهرها در اردویی سه‌روزه توانست عوامل تأثیرگذار در اعتشاشات را شناسایی کند،‌ امروز ما نیاز به این نوع تحقیقات و پژوهش‌ها نیاز داریم تا بتوانیم نسخه عملی برای فعالیت‌های فرهنگی تدوین کنیم.
استقامت در پایان یادآور شد: امروز ما به یک راهکار عملی برای کارهای فرهنگی و اجتماعی نیاز داریم تا بتوانیم نوجوانان و جوانان را در مسیر انقلاب و نظام هدایت کرده و نگه داریم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjvmev.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما