تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : 10567
شهردار قم با اشاره به صدق، اخلاص، شجاعت و ولایت مداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این خصیصه‌ها می‌تواند الگویی ارزشمند و به‌روز برای کار و تلاش و خدمتگزاری به مردم باشد.
صدق، اخلاص، شجاعت و ولایتمداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند الگویی به‌روز برای کار و تلاش باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به این شهید والامقام ادامه داد: ازجمله خصائص این شهید بحث اخلاص بود که مقام معظم رهبری نیز در چندین نوبت این موضوع را از برترین ویژگی‌های آن شهید دانستند.
وی با اشاره به برخی دیگر از مصادیق سیره اخلاقی ایشان نظیر صدق، شجاعت و ولایت مداری گفت: تمامی این خصیصه‌ها می‌تواند الگویی ارزشمند و به‌روز برای کار، تلاش و خدمتگزاری به مردم باشد.
شهردار قم همچنین در خصوص برخی اقدامات و برنامه‌های مجموعه تا پایان سال ادامه داد: طی مذاکراتی که با وزارت کشور در خصوص تحویل ۹۹ دستگاه اتوبوس انجام‌شده است، تا پیش از پایان سال و ایام نیمه شعبان مرحله دیگری از این اتوبوس‌ها وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم خواهد شد تا زمینه لازم برای خدمات‌رسانی بهتر به‌ویژه در حمل‌ونقل عمومی ایجاد شود.
دکتر سقائیان‌نژاد از به نتیجه رسیدن برخی پروژه‌های شهری تا پایان سال خبر داد و تأکید کرد: برخی از پروژه‌های کلان و اثرگذار در شئون زندگی شهروندان و زائران شهر قم، در شرف افتتاح، بهره‌برداری و یا آغاز عملیات اجرایی قرار دارند و تا پایان سال به مردم تقدیم خواهند شد.
وی با اعلام برگزاری هفتگی آئین افتتاح و بهره‌برداری از  پروژه‌های شهری ادامه داد: تعدادی پروژه طبق روال سال‌های گذشته، در مناسبت‌های پیش‌رو ازجمله اعیاد ماه رجب و شعبان، ایام‌الله دهه فجر ، نوروز و … به بهره‌برداری خواهند رسید و علاوه بر آن برخی دیگر از پروژه‌های شهری نیز با اتمام عملیات اجرایی در ابتدای سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواند گرفت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciywaz.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما