رئیس کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهر ایران با اشاره به اینکه تا 30 بهمنماه مهلت ارسال ایدهها به رویداد ملی سقاخانه است گفت: بعد از داوری،ایدههای تجاری که قابلیت استفاده در مدیریت شهری داشته بهرهبرداری و استفاده میشوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری
حمید نادری ظهر امروز در نشست خبری رویداد ملی مسئله محور(سقاخانه) که در سالن همایشهای غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: برخی از اقدامات در حوزه شهرداریها، در قم برنامهریزیشده و در ۲۰ کلانشهر عملیاتی میشود، مدیریت گردشگری باید در شهرها ایجاد شود و در این زمینه برنامهریزی انجام دادهایم.
رئیس کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهر ایران افزود: باید از ظرفیت ایدهها و نخبگان و گروههای مختلف بهخوبی استفاده شود و سبب ماندگاری زائران در سه شهر زیارتی قم، مشهد و شیراز شود.
وی با بیان اینکه تبلیغات شهری این رویداد پس از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در سه شهر قم، مشهد و شیراز انجام میشود، گفت: در راستای ایده پرداری از نظرات مردم بهرهمند میشویم،
نادری با تأکید بر اینکه موضوع میزبانی و خدماترسانی نیازمند خلاقیت است تصریح کرد: در حوزه اطلاعرسانی و استقبال از زائران و برنامههای فرهنگی، هنری و گردشگری اقدامات قابلتوجهی نیاز است.
وی با اشاره به اینکه تا ۳۰ بهمنماه مهلت ارسال ایدهها به این رویداد ملی است عنوان کرد: در مرحله نهایی داوران بینالمللی در مشهد حضور خواهند داشت و افرادی که برگزیده میشوند به مدت دو روز در مشهد به رقابت میپردازند و ایدههای تجاری که قابلیت استفاده در مدیریت شهری داشته بهرهبرداری و استفاده میشود.
رئیس کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهر ایران یادآور شد: در ۱۷ شهر اطلاعرسانیها انجام میشود تا شهروندان از شهرهای دیگر در این رویداد ملی شرکت کنند.
وی برگزاری نخستین دوره نشست تخصصی گردشگری مقاومت در قم را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: قم میزبان نخستین نشست تخصصی گردشگری و مقاومت بود و همچنین در حوزه گردشگری تاریخی نیز شهر یزد در حال برنامهریزی است.
نادری با بیان اینکه گردشگری کودک با محوریت شهر زنجان برگزار میشود، اظهار داشت: از روز چهارشنبه تبلیغات شهری رویداد ملی مسئله محور سقاخانه در سطح شهر انجام میشود.