تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : 14011
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: امروز شهر قم با گذشته دارای تفاوت های زیادی است که این زحمت شهرداری و شورای اسلامی شهر است
قم تغییر کرده است/ تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جلسه بررسی پروژه‌های استان قم از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری بابت فعالیت‌های گسترده و اثرگذار شهری تقدیر کرد.
وی با تشکر از دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم گفت: امروز شهر قم با گذشته دارای تفاوت های زیادی است که این زحمت شهرداری و شورای اسلامی شهر و نشان از عزم آنان برای این امر است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به الزام تفاهم و وحدت میان مسئولین گفت: شهرداری قم ثابت کرده است که‌ تحول آفرین است و اگر همراهی شورا را داشته باشد می تواند در موضوع منوریل را حل کند و گره‌ گشا باشد.
منوریل قم مشکل مدیریتی دارد
محسن منصوری گفت: در موضوع منوریل حس می شود عزم مدیریتی چالش اول است و باید ابتدا باید این پروژه تعیین تکلیف شود تا بتوان برای ادامه مسیر و تامین بودجه از مسیرهای مختلف اقدام بشود.

منوریل باید دردی را از قم دوا کند/ عبور از مقابل حرم مطهر هنوز یک‌ مسئله است
شهردار قم نیز در این جلسه با تشریح وضعیت پروژه منوریل گفت: اگر قرار باشد حتی دولت هم هزینه منوریل را بدهد باید کارشناسی شود و بحث امکان‌سنجی تا پردیسان با دقت بیشتری مورد توجه قرار بگیرد و امروز با نظرات کارشناسی مشخص است تکمیل منوریل با مسافت فعلی و با هزینه چندهزار میلیارد تومانی توجیه ترافیکی ندارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgqz9q.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما