تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 10507
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم نقطه عطف حماسه 9 دی بودند، گفت: هدف دشمن در فتنه اخیر ایجاد درگیری مسلحانه بود.
مردم نقطه عطف حماسه 9 دی بودند / هدف دشمن در فتنه اخیر ایجاد درگیری مسلحانه بود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  با اشاره به سالروز یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: ملت ایران در طی 4 دهه گذشته ثابت کرده که هر زمان نیاز باشد با حضور و حماسه‌سازی خود نقشه‌های دشمنان نظام را از بین می‌برند و این مهم در دی‌ماه سال 88 نیز رخ داد.
وی ادامه داد: وجود رهبر جامع‌الشرایط، آگاه و مقاوم به همراه حضور حماسی مردم در ۹ دی از عوامل مهمی بود که فتنه سال ۸۸ را ابتر گذاشت، رهبر معظم انقلاب در این حوادث جور سکوت خواص را نیز به‌تنهایی به دوش کشیدند و در این مسیر استقامت به خرج دادند.
ذوالنوری به فتنه اخیر نیز اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان نظام سعی داشتند واقعه ای مانند 17 شهریور را رقم زده و مردم را به سمت پادگان ها بکشانند تا نظام مجبور به تیراندازی شود اما بصیرت مردم ما در این مرحله توطئه دشمنان را خنثی کرد.
 
وی اضافه کرد: مردم باوجوداینکه از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند به‌خاطر خشونت و قتل توسط اراذل‌واوباش، اهانت به مقدسات و آتش‌زدن مساجد، حسینیه‌ها و قرآن، فاش‌شدن ارتباط اغتشاشگران با منافقان و برملاشدن دروغ‌های آنها در مورد کشته‌سازی‌ها، پشت سر ضدانقلاب قرار نگرفتند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اقدامات اخیر دشمنان نظام را در ادامه توطئه‌های آن‌ها در دهه‌های اخیر عنوان کرد و ابراز داشت: دشمن از ابتدای انقلاب با تحریم اقتصادی، بایکوت نظامی، فعال‌سازی گروهک‌های ضدانقلاب، جنگ تحمیلی، برنامه‌های براندازی خاموش، آشوب و اغتشاش تلاش کرده انقلاب را زمین‌گیر کند که در عمل هیچگاه نتوانست به این خواسته خود برسد.
  https://qomefori.ir/vdccmpqs.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما