تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : 10500
دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به مناسبت 9 دی‌ماه با صدور پیامی فرا رسیدن دهه بصیرت را گرامی‌داشت.
پیام شهردار قم به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی و آغاز دهه بصیرت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری شهردار قم هم‌زمان با سالروز حرکت عظیم مردمی در ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ در حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید پیمان با آرمان‌های ولایت و انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.
متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:
توانایی کسب آگاهی ازجمله نعمت‌هایی است که خداوند در ذات بشر قرار داده است و به‌واسطه آن به دیگر مخلوقات خداوند برتری یافته است. علاوه بر کسب آگاهی، نیازمندی پرورش و کنکاش نیز از دیگر وجوهی است که در ذات انسان اندیشمند قرار داده‌شده و تفاوت نگاه‌ و عقاید و افکار آدمیان از این خصیصه نشأت می‌گیرد.
آنگاه‌که آگاهی همراه با بینش حقیقی، آزادگی و فرامین الهی باشد، می‌توان مدعی بود که آگاهی نقشی سازنده را در سرنوشت آدمی ایفا خواهد کرد و بصیرت به دست می‌آید و تبلور بصیرت نیز زمانی است که در آماج دسیسه‌ها و حمله‌ها و دشمنی‌ها، با ایمان و اعتقادی راسخ در مسیر آنچه به‌دنبال آن هستیم بمانیم.
ملت غیور ایران اسلامی بارها و بارها در بزنگاه‌هایی دست در دست هم داده‌اند و در مقابل آنان که هر عملشان هدفی جز دشمنی و فرضیه خام و باطل شکست این نظام و ملت نبوده است ایستاده‌اند و نگذاشتند تا بدخواهان به خیال شوم خود برسند.
۹ دی‌ماه و آغاز دهه بصیرت یادآور یکی از بزنگاه‌هایی است که ملت غیور ایران بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظامی برآمده از آموزه‌های الهی و برخاسته از نظر و رأی مردم نشان دادند و خط بطلانی کشیدند بر توطئه‌های دشمنان و نشان دادند در راه عزت و سربلندی ایران اسلامی هیچ‌گاه عقب نخواهند نشست.
قطعاً نقش شهر قم و مردم عزیز این دیار مقدس چه قبل آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و چه در تداوم آن تا ۱۹ دی‌ماه ۱۳۵۶ و همچنین حمایت تمام‌قد از نظام و انقلاب در دوران مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی اساسی و سازنده بوده و خواهد بود آن‌چنان‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی هرساله در دیدار با مردم قم در سالروز قیام خونین ۱۹ دی ضمن بیان رهنمودهای سازنده و راهگشای خود بر این مهم تأکید داشته‌اند.
ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نهم دی‌ماه، سال روز میثاق امت حزب‌الله ایران اسلامی با ولایت، و روز تجدید پیمان ملت آگاه ایران اسلامی با آرمان‌‎های مترقی انقلاب اسلامی، از درگاه حضرت احدیت اقتدار، سرافرازی و پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را خواستارم.
سید مرتضی سقائیان‌نژاد
شهردار قم
  https://qomefori.ir/vdcfxtdy.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما