تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 10493
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از طراحی و اجرای هشت سوله ورزشی و دو بوستان غدیر و فدک در قم بر مبنای استفاده در زمان وقوع بحران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری لیلی نیک خلق احمدی با اشاره به طراحی و ساخت ۸ سوله ورزشی و ۲ بوستان اختصاصی بحران در شهر قم اظهار داشت: تمام امکانات لازم برای زمان وقوع بحران در این سوله‌ها و بوستان‌ها تعبیه شده است.
وی با اشاره به اینکه درگذشته سوله‌های اختصاصی مواقع بحران تنها برای کلاس‌های آموزشی و امداد و نجات مواقع بحران استفاده می‌شد گفت: با توجه به اینکه از این سوله‌ها در طول سال هیچ استفاده‌ی دیگری نمی‌شد و درواقع بسیاری از آن‌ها به انبار یا محیطی مخروبه تبدیل‌شده بودند و مردمی هم که در اطراف آن محل بودند شکایت داشتند، تصمیم گرفتیم سوله‌هایی که از این به بعد احداث می‌کنیم سوله‌های ورزشی باشند که امکان این را داشته باشند تا در مواقع بحران بتوانیم به عنوان سوله بحران و خدمات‌رسانی به مردم از آن‌ها استفاده کنیم که در همین راستا از چهار سال گذشته سوله‌های ورزشی با ابعاد مختلف طراحی کردیم.
نیک خلق احمدی افزود: در حال حاضر در هر منطقه یک سوله ورزشی ساخته شده که در حالت عادی به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند و در مواقع بحران در اختیار استان قرار می‌گیرد که در مجموع در این خصوص هشت سوله در استان فعال است.
وی در ادامه به بوستان‌های اختصاصی که برای مواقع بحرانی در استان احداث شده اشاره کرد و گفت: ما دو بوستان غدیر و فدک را به عنوان کمپینگ اضطراری در نظر گرفتیم که بحث ابعاد سکوها برای برپا کردن چادر هلال احمر روی آن‌ها و تمام امکاناتی که برای یک کمپ اضطراری از جمله سرویس بهداشتی، حمام، دوش آب گرم نیاز است را مدنظر قرار داده‌ایم.
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: در حال حاضر کمپ فدک و کمپ بوستان غدیر به‌صورت اختصاصی برای مواقع بحرانی به بهره‌برداری رسیده و با توجه به جلساتی که با مدیریت بحران داشتیم مقرر شد تمام سکوها در داخل بوستان‌های بزرگ استان نیز این موارد را رعایت کنند؛ درواقع تمامی بوستان‌های اصلی و بزرگ شهر این امکان را دارند که در مواقع ایجاد بحران به مردم همان منطقه و محله خدمات‌رسانی کنند.
  https://qomefori.ir/vdcgwt9q.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما