تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 10452
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: برای مقابله با مخاطرات طبیعی تجهیزات و ادوات به‌روزرسانی شده و شهرداری اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده و در آمادگی کامل است.

ابراهیم ملکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قم فوری با توجه به آغاز بارندگی‌های فصلی از آماده‌باش کامل شهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اصل غافلگیری، شهر قم امسال در آمادگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته بوده و هماهنگی‌های خوبی در مانور عملیات زمستان شهرداری در هفته گذشته با سایر دستگاه‌های خدمات رسان انجام شد.
وی داشتن نگاه پیشگیرانه را مطرح و افزود: برای مقابله با مخاطرات طبیعی، تجهیزات و ادوات خدمات شهری به‌روزرسانی شده و شهرداری اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده و در آمادگی کامل است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم تصریح کرد: امروز آمادگی شهر و شهرداری قم در شرایط خوبی قرار دارد، اما باید با برنامه‌ریزی‌های جامع برای مشارکت مردم در مدیریت بحران‌های طبیعی در قالب سمن‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد خسارت‌های مالی و جانی را به حداقل برسانیم.
وی نقش شهرداری قم در مدیریت بحران‌ها را قابل‌توجه خواند و بیان کرد: کارهای خوبی در حوزه مدیریت بحران در شهرداری قم انجام‌شده که قابل‌تقدیر است و نگرانی در خصوص بارندگی‌های فصلی و رفع چالش‌ها وجود ندارد.
انتهای پیام/ن
  https://qomefori.ir/vdcb5ab8.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما