تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 10412
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: مبلغان دینی مسائل سیاسی، اجتماعی و معیشتی روز جامعه را مد نظر دارند و با رعایت مصالح و حساسیت‌ها، حقیقت را برای مخاطبان تبیین خواهند کرد.
مبلغان دینی مسائل روز جامعه را تبیین می‌کنند/ اعزام 2 هزار مبلغ توسط اوقاف در ایام فاطمیه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری   به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل در همایش مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امورخیریه که با محوریت اعزام مبلغ به مناطق محروم و امامزادگان سراسر کشور در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: خیلی از افراد که برای ریز و درشت زندگی ما نظر می‌دادند، در شرایط کنونی که باید حرف بزنند سکوت کرده‌اند
وی افزود: وقتی اتفاقی بزرگ می‌افتد، نمی‌توان به راحتی آن را فراموش کرد به خصوص اگر مسئله‌ای مانند غدیر باشد که تنها 70 روز بعد، همه آن را فراموش کنند و به عهد و پیمان خود بی وفایی کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضرت زهرا(س) جهاد تبیین را در نقطه اوج خود پیاده کردند گفت: ایشان هر کاری که میشد انجام دادند، به درب خانه انصار و مجاهدین رفتند، خطبه خواندند و هرگونه روشن‌گری که امکان داشت انجام دادند.
وی ادامه داد: اگر مبلغ دین هستیم نمی‌توانیم امروز ساکت بنشینیم و صرفا به درس و بحث بپردازیم و هیچ اشاره‌ای به موضوعات انقلاب و مسائل سیاسی و اجتماعی نداشته باشیم البته باید حساسیت‌ها و مصالح را هم در نظر داشت.
عادل با بیان اینکه طلاب و روحانیون خود درگیر مشکلات اقتصادی فراوان هستند عنوان کرد: در عین حال مبلغان دینی، مشکلات معیشتی مردم را می‌بینند و شرایط را برای مخاطبان تبیین می‌کنند. معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از دو هزار نفر مبلغ در ایام فاطمیه توسط سازمان اوقاف به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و محل مأموریت‌های مختلفی از جمله بقاع متبرکه و مدارس برای آنها پیش‌بینی شده است. https://qomefori.ir/vdchiknz.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما