تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 10362
سرمایه‌گذار پروژه بسط شرقی حرم مطهر، با تأکید بر اجرای سریع این پروژه گفت: از شهرداری و شورای شهر قم درخواست داریم این پروژه در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گیرد، زیرا آیندگان عملکرد ما را در این پروژه سال‌ها قضاوت خواهند کرد و امیدواریم اتفاق خوبی برای شهر قم رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری صالحی در جلسه عقد قرارداد اجرایی پروژه بسط شرقی حرم مطهر، به اهمیت این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این پروژه گام مهمی را در ساماندهی هسته مرکزی شهر قم برداریم.
وی با اشاره به کارنامه کاری این مجموعه سرمایه‌گذار طی سال‌های گذشته افزود: این پروژه از ابعاد مختلف برای مجموعه دارای اهمیت بوده و ما در کنار شهرداری و شورای شهر هستیم تا پروژه در کمترین زمان و بالاترین کیفیت اجرا شود.
سرمایه‌گذار پروژه بسط شرقی حرم مطهر تصریح کرد: آیندگان عملکرد ما را در این پروژه سال‌ها قضاوت خواهند کرد و امیدواریم اتفاق خوبی برای شهر قم رقم بزنیم.
وی نحوه اجرای پروژه را مرحله‌ای عنوان و بیان کرد: در زمان پروژه در فاز نخست مسیر میانی عرصه بین ۳۰ تا ۴۰ متر اجرا خواهد شد تا در اسرع وقت حداقل پارکینگ های سطحی برای زائران آماده شود.
صالحی رعایت زیباسازی محوطه کارگاهی پروژه را نیز مطرح کرد و گفت: رعایت زیباسازی بدنه کارگاه نیز به علت تردد بالای شهروندان و زائران و حفظ زیبایی حرم مطهر رعایت خواهد شد و چنانچه شهرداری طرحی دارد ما استقبال خواهیم کرد.
وی در پایان از شهرداری و شورای شهر قم درخواست کرد که این پروژه در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گیرد و خاطرنشان کرد: اجرای سریع و به‌موقع این پروژه نقطه قوتی در کارنامه ما و مدیریت شهری قم خواهد بود.
  https://qomefori.ir/vdcb5fb8.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما