تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : 10351
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: نیروگاه 10 کیلوواتی خورشیدی بوستان فدک احداث شده و پس از تکمیل تاسیسات آن وارد مدار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان از احداث نیروگاه ۱۰ کیلوواتی خورشیدی در بوستان فدک خبر داد و گفت: این نیروگاه طی روزهای آینده به‌صورت کامل وارد مدار خواهد شد و به شبکه توزیع نیروی برق استان متصل می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه به اذعان شرکت توزیع نیروی برق، سازمان پارک‌ها در بین کلان‌شهرهای کشور در حوزه احداث نیروگاه‌های خورشیدی پیشرو بوده و در این بخش پیشرفت قابل‌توجهی داشته است افزود: طی این مدتی که اقدامات برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهر قم آغازشده، توانستیم بیش از ۳۵۰ مگاوات ساعت برق تولید کرده و وارد مدار شهر قم کنیم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از ایام سال تابش نور خورشید در شهر قم در ساعات بسیاری وجود دارد، به همین خاطر احداث نیروگاه‌های خورشیدی برای کاهش وابستگی به روش‌های تولید مخرب محیط‌زیست برای تولید برق منطقی است و شهر قم نیز در این زمینه اهتمام خاصی را از خود نشان داده است.
  https://qomefori.ir/vdcjvtev.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما