تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 10245
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: درصورتی‌که طراحی آموزش در خصوص مدیریت پسماند به‌صورت صحیح و مناسب انجام شود، بهترین شیوه آموزش انتخاب و اجرا خواهد شد و در یادگیری اثربخش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید عبدالله میرابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اجرای طرح جامع آموزش مدیریت پسماند در قم اظهار داشت: طراحی آموزشی در فرآیند آموزش مدیریت پسماند ازآن‌جهت دارای اهمیت بوده که در استفاده بهینه از زمان و کاهش هزینه‌های آموزش نقش مؤثری دارد.
وی ادامه داد: درصورتی‌که طراحی آموزش در خصوص مدیریت پسماند به‌صورت صحیح و مناسب انجام شود، بهترین شیوه آموزش انتخاب و اجرا خواهد شد و در یادگیری اثربخش خواهد بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تأکید بر فراهم آوردن امکانات یادگیری در مخاطبین آموزش مدیریت پسماند گفت: لازم است تا طراحی آموزشی درست، صورت پذیرفته و فعالیت‌های یادگیری مؤثر و مناسب گروه‌های مخاطب تعیین شود.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط به‌راحتی می‌توان با استفاده از تکنیک‌های ارزشیابی، فرآیند را مورد ارزیابی قرار داد  تا مشخص شود، چه میزان از اهداف از پیش تعیین‌شده، تحقق پیداکرده است.
میرابراهیمی با اشاره به ویژگی‌های آموزش در مدیریت پسماند گفت: همه شهروندان به آموزش مدیریت پسماند نیاز دارند و در جایگاه خود باید آموزش‌دیده و آموزش بدهند؛ بنابراین کلیه شهروندان بدون استثناء و حتی مدیران، کارکنان، نیروهای خدماتی، نیروهای پیمانکاری، پیمانکاران، آموزشگران و … نیاز به مداخله آموزشی دارند و در این راستا هر نوع آموزش نیاز به برنامه‌ریزی و پیش‌نیاز برنامه‌ریزی شناخت گروه‌های هدف است.
  https://qomefori.ir/vdcbs5b8.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما