تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : 979
دبیر مجمع عالی حکمت اسلامی بابیان این‌که زمینه نقد و تبادل‌نظر باید همواره وجود داشته باشد، گفت: مجمع عالی حکمت اسلامی زمینه تبادل‌نظر و مناظره را بین اساتید فراهم کرده است.
مجمع عالی حکمت اسلامی زمینه تبادل‌نظر و مناظره را بین اساتید فراهم کرده است
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن معلمی، دبیر مجمع عالی حکمت اسلامی ،با اشاره به برگزاری چهارمین ویژه‌برنامه‌های ایام بزرگداشت علامه طباطبایی اظهار داشت: مجمع عالی حکمت اسلامی زمینه تبادل‌نظر و مناظره را بین اساتید حوزه فراهم کرده است به‌طوری‌که  صاحب‌نظران مسائل علمی را در جمع اساتید مطرح کنند.
وی ادامه داد: بیش از ۱۱ گروه علمی از اساتید داریم که مباحث مختلف را مطرح می‌کنند و علاوه بر این احیای آثار بزرگان را نیز در دستور کارداریم.
معلمی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما پشتیبانی از اساتید بود که علوم عقلی را تدریس می‌کردند که همین امر موجب شده مراکز دیگر نیز از مجمع برای سنجش و معرفی افراد درخواست داشته باشند.
وی بیان داشت: مجمع عالی حکمت اسلامی کار سلبی نکرده اما کار استنباطی کرده و در این زمینه با مراکز دیگر نیز همکاری داشته است.
معلمی تدوین کتابخانه علوم عقلی را یکی دیگر از اقدامات مجمع معرفی کرد و ابراز داشت: در خصوص نشر کتب هم برنامه‌های مختلفی انجام‌شده است.
وی افزود: در بحث مشاوره هم در این زمینه برنامه‌های مختلفی انجام‌شده است.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcic3a32t1ay.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما