تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : 9742
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در حوزه عملیاتی و در قالب کارگروه تبلیغات وبرند شهری، ترسیم نظام مسائل اولویت‌دار شهری با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف و باهدف موج‌آفرینی و اجرای طرح‌های رسانه‌ای در دستور کار قرار خواهد گرفت.
استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی اقدامات مدیریت شهری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در حاشیه برگزاری سی‌امین نشست در حاشیه برگزاری سی‌امین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، با اشاره به جلسات هم‌اندیشی کارگروه تبلیغات و برند شهری، خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی کلان‌شهرهای ایران در این جلسات بر استفاده از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری، برخط و مکتوب در راستای انجام مأموریت‌های محوله به روابط عمومی شهرداری‌ها تأکید کردند. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در حوزه عملیاتی و در قالب کارگروه تبلیغات وبرند شهری، ترسیم نظام مسائل اولویت‌دار شهری با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف و باهدف موج‌آفرینی و اجرای طرح‌های رسانه‌ای در دستور کار قرار خواهد گرفت. کلانترزاده خاطرنشان کرد: در این کارگروه و به پیشنهاد شهرداری قم مقرر شد تا باهدف هماهنگی و هم‌آوایی در حوزه اندیشه و نظر و عمل در کارگروه‌های اصلی شش‌گانه، پس از احصای وضعیت کنونی و مشکلات موجود، ترسیم نظام مسائل اصلی کلان‌شهرها در حوزه رسانه و تبلیغات در دستور کار قرار بگیرد. انتهای پیام/ https://qomefori.ir/vdcd.o0n2yt05xa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما