تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 8189
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه در سال گذشته طبق نیازسنجی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، 134 دوره آموزشی انجام‌گرفته است، گفت: این دوره‌ها شامل 12 دوره عمومی و 122 دوره تخصصی بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی مبینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان اظهار داشت: در دو سال گذشته، اپیدمی بیماری کرونا سبب کاهش دوره‌های آموزشی حضوری و افزایش دوره‌های مجازی و تخصصی در بخش‌های آموزشی کشور و به‌تبع آن شهرداری قم شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته طبق نیازسنجی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، ۱۳۴ دوره آموزشی انجام‌گرفته است، ابراز کرد: این دوره‌ها شامل ۱۲ دوره عمومی و ۱۲۲ دوره تخصصی بوده است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: از مجموع این دوره‌ها، ۱۱۸ دوره مجازی شامل ۷۰ دوره آنلاین، ۲۵ دوره تولید محتوا و ۲۳ دوره با فایل در کنار ۱۶ دوره حضوری بوده است.

وی مجموع این دوره‌ها را ۱۱۳ هزار نفر ساعت آموزش در سال ۱۴۰۰ دانست و افزود: کسب رتبه سوم المپیاد علمی کارکنان شهرداری‌های کشور، پذیرش بیش از ۱۰۰ کارآموز و کارورز و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ۲۰ مرکز آموزشی و علمی برای دوره‌های آموزشی پرسنل و خانواده از دیگر اقدامات در حوزه آموزش اداره کل سرمایه انسانی شهرداری در سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

مبینی با اشاره به اجرای پروژه مستندسازی الکترونیکی پرونده‌های کارکنان در سال گذشته عنوان کرد: در این راستا پالایش فیزیکی پرونده‌ها، اسکن پرونده‌ها، بارگذاری در سامانه پرسنلی به تفکیک اسناد و اتمام بارگذاری حدود سه هزار پرونده صورت گرفته است.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.6n6t23nzwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما