تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : 8185
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: از شرکت‌های استارتاپی برای بهره‌مندی از ایده‌های نو و توانمندی آن‌ها در ارائه سرویس‌های شهروندی جدیدی استفاده خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی مؤمن حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، هوشمندسازی شهری را از برنامه‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری دانست و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های این سازمان و شهر قم، جلساتی با مجموعه‌های علم فناوری و مرکز رشد برگزارشده و در حال برگزاری است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: از شرکت‌های استارتاپی برای بهره‌مندی از ایده‌های نو و توانمندی آن‌ها در ارائه سرویس‌های شهروندی جدیدی استفاده خواهد شد.

وی ابلاغ شورای اسلامی شهر و دغدغه مدیریت شهری مبنی بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان یادآور شد و گفت: بر اساس این ابلاغ‌ها باید با یک فراخوان در سطح شرکت‌ها و انتخاب ایده‌های برتر از این مجموعه‌ها حمایت کرده تا خروجی استارتاپ‌ها منجر به تعریف یک محصول عملیاتی برای آن‌ها و ارائه خدمات جدید شهروندی شود.

مؤمن حجازی موضوعات فراخوان را موردبررسی قرارداد و افزود: در تلاش هستیم موضوعات مشخصی مانند پسماند، حمل‌ونقل، مدیریت زباله‌ها، اینترنت اشیاء در همه بخش‌ها را به‌صورت فراخوان به شرکت‌ها سفارش دهیم تا ایده‌های جدیدی را دریافت کنیم و از ایده‌های برتر حمایت‌های لازم انجام‌شده تا منجر به تولید محصول شود.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.j0j2yt0fka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما