تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : 8162
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: برای تکمیل کامل بوستان رضوان نیاز به بودجه‌ای بالغ‌بر 80 میلیارد تومانی است که در حال حاضر تأمین این اعتبار مشکلاتی داشته که اولویت همین فاز یک در حال اجراست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت احداث بوستان رضوان در منطقه یک شهری قم اظهار داشت: این بوستان در ۳ فاز طراحی‌شده که فاز نخست آن برای توسعه پیاده راه ها، مسیر دوچرخه‌سواری و امور زیربنایی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این بوستان جنگلی است، خاطرنشان کرد: کاشت درختان در این بوستان انجام‌شده و آبیاری قطره‌ای با بهره‌گیری از آب غیرشرب در این بوستان اجراشده است.

 مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: پیش‌بینی اعتبارات برای فاز نخست ۱۲ میلیارد تومان بوده که برای تکمیل کامل بوستان و تمامی فازها نیاز به بودجه‌ای بالغ‌بر ۸۰ میلیارد تومانی است که در حال حاضر تأمین این اعتبار مشکلاتی داشته که اولویت هم همین فاز یک است.

وی با تأکید بر اینکه این بوستان دارای سه مسیر دسترسی است، یادآور شد: دو مسیر از ادامه خیابان محلاتی و دیگری از شهرک فرهنگیان بوده که هر دو مسیر معارض تملکی دارد که در ادامه باید این تملکات انجام شود.

محمدرضاخانی مسیر سوم این بوستان را از جاده قم-گرمسار دانست که می‌تواند به‌عنوان مسیر اصلی در نظر گرفت و تصریح کرد: هنوز تصمیم نهایی برای این بوستان و راه‌های دسترسی آن انجام‌نشده است که در حال بررسی طرح هستیم.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qavct1azrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما