تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 8156
مجموعه دیدارهای مردمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به همراه مدیران عامل سازمان‌های مربوطه حوزه حمل‌ونقل در محله‌های سطح شهر اجرا خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، دیدارهای مردمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک و مدیران سازمان‌های عامل به‌صورت مستمر و در سطح محلات در دستور کار قرار گرفته است.

این دیدارها در راستای شناسایی نیازها و مشکلات هر محله در بخش‌های ترافیکی، سهولت در جابجایی مسافر و همچنین افزایش ایمنی در تردد، بخصوص عابرین پیاده انجام می‌گردد و مسئولین به‌صورت چهره به چهره به  حل مشکلات محله‌ای می‌پردازند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم دراین‌باره اظهار داشت: در کنار برنامه‌ریزی‌های کلان و پیگیری سیاست‌ها و طرح‌های عمده شهری، شهروندان از مسئولین انتظار داشته که گاهی فارغ از اجرای طرح‌های بزرگ و ایجاد زیرساخت‌های ترافیکی، به موضوعات کوچک که برخی از آن‌ها نیاز به بودجه و امکانات زیادی ندارد نیز توجه کرده و با حل آن‌ها بعضاً مشکلات یک محله یا منطقه شهری مرتفع گردد.

مسعود طبیبی خاطرنشان کرد: قبل از حضور در محلات و در جمع شهروندان یک محله، ناظرین و مسئولین مربوطه، در محل حاضر و نسبت به شناسایی مشکلات و وضعیت کلی ترافیکی اطلاعات لازم جمع‌آوری می‌گردد.

وی با بیان اینکه در این دیدارها بخش عمده زمان، جهت طرح مشکلات و مسائل در اختیار شهروندان است، گفت: مدیران عامل مجموعه حمل‌ونقل شهرداری قم شامل سازمان‌های ترافیک، اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی، پایانه‌های مسافری و همچنین مدیران بخش‌های فنی، نظارت، اجرا و برنامه‌ریزی معاونت حضور دارند تا با بررسی پیشنهادات شهروندان در صورت عدم امکان اجرا موضوع تبیین و در صورت امکان اجرا دستورات لازم را صادر نمایند.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.sbwurhb80iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما