تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : 7644
سامانه 137 شهرداری قم در هفته نخست سال 1401 با ثبت چهار و 598 پیام، در حال ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی به شهروندان و مسافران نوروزی است.
سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در نخستین هفته سال ۱۴۰۱/از ثبت ۴۵۹۸ پیام تا ارائه خدمات ویژه برای ایام نوروز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به‌عنوان پل ارتباطی شهروندان با شهرداری قم، نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های مدیران شهری و رفع مشکلات و نیازمندی‌های شهروندان دارد.

این سامانه در ایام نوروز نیز به‌صورت شبانه‌روزی در کنار برنامه‌های جاری، راهنمای مسافران و زائران شهر کریمه اهل‌بیت(س) را نیز بر عهده دارد و این روزها تماس‌های مسافران با این سامانه در رأس پیام‌های مردمی قرار گرفته است.

از روز نخست تا پایان روز ششم فروردین‌ماه چهار هزار و ۵۹۸ پیام از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به ثبت رسیده است که بیشترین تعداد این پیام‌ها مربوط به روز نخست با ۱۰۵۰ پیام بوده است.

در این بازه زمانی مجموع بیشترین پیام‌های ثبت‌شده توسط سامانه ۱۳۷ مربوط به خدمات نوروزی شامل راهنمای زائر و اسکان فرهنگیان به ترتیب ۴۲۱ و ۴۸۵ پیام بوده است.

نظافت معابر با ۲۳۵ پیام، عدم جمع‌آوری زباله با ۱۸۱ پیام، رفع سدمعبر و دپو زباله‌ها با ۶۵ پیام و پاک‌سازی جوی نیز با ۹۲ پیام از موارد دیگر ثبت‌شده در این سامانه در هفته نخست بوده است.

یکی از اقدامات شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری برای ایام نوروز برگزاری تورهای قم‌گردی است که درخواست برای این برنامه نیز در هفته نخست با حدود ۷۰ پیام به ثبت رسیده است./***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.0qma2bqe0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما