تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 7600
رئیس کمیته اجرایی منطقه هشت ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به ترمیم و اصلاح 250 تنی روکش آسفالت معابر و پیاده‌روها برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی گفت: بیش از 28 هزار گلدان و درختچه نیز در همین راستا در سطح بوستان‌ها و میادین منطقه کاشته شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه هشت در استقبال از زائران و مسافران نوروزی اظهار داشت: در طرح «استقبال از بهار» حدود ۳۰۰ کامیون شاخ و برگ و سایر نخاله‌ها از سطح منطقه جمع‌آوری و فضای شهری برای استقبال از مسافران نوروزی مساعدتر شده است.

وی با بیان اینکه برای آذین‌بندی و نورافشانی منطقه بیش از ۵۰۰ متر ریسه به همراه ۲۵۰ عدد پرچم تک چوب نصب‌شده است، ادامه داد: ۱۰ عدد پرچم اهتزاز نیز در سطح محلات مختلف منطقه هشت شهرداری قم نصب‌شده است.

رئیس کمیته اجرایی منطقه هشت ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم رنگ‌آمیزی جداول به متراژ ۸۰ هزار متر طولی را از دیگر اقدامات این منطقه برای استقبال از زائران و مسافران نوروزی یاد کرد و گفت: تجهیز نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های منطقه به‌خصوص بوستان غدیر برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مسافران نوروزی انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به آسفالت ۲۵۰ تنی خیابان و پیاده راه‌های منطقه هشت همزمان با نوروز ۱۴۰۱ ابراز کرد: نصب بنرها و تابلوهای راهنمای مسیر و خط‌کشی معابر به متراژ ۱۳ هزار متر طولی نیز به همین مناسبت نهایی شده است.

علی‌اکبری با تأکید بر کاشت ۲۸ هزار درختچه و گلدان در بوستان و خیابان‌ها در طرح استقبال از بهار، افزود: رنگ‌آمیزی و بهسازی بوستان‌های منطقه، نصب تجهیزات ورزشی جدید در بوستان‌ها، آماده‌سازی بوستان غدیر برای اسکان مسافران نوروزی و ایجاد زیرساخت برای برپایی نمایشگاه‌های نوروزی با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از دیگر اقدامات این منطقه با هدف خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و مسافران در سال جدید است.

انتهای پیام/***ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.78fbjh8p79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما