تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 7545
رئیس کمیته ایمنی و امداد ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از حضور 170 آتش‌نشان مردم و 20 آتش‌نشان زن در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: همچنین 20 دستگاه عملیاتی اطفاء حریق و نجات و 8 دستگاه موتورسیکلت مجهز به اف ای دی در اطراف مسجد مستقر شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر نیوز، با اشاره به آغاز مراسم نیمه شعبان اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه حادثه‌ای در مسجد مقدس جمکران و پیرامون آن گزارش نشده است.

وی تعداد آتش‌نشان‌های مستقر در مسجد مقدس جمکران را ۱۷۰ نیرو اعلام کرد و افزود: امسال برای نخستین بار ۲۰ آتش‌نشان خانم به‌صورت داوطلب در مسجد مقدس جمکران مستقرشده و واحد خواهران را حمایت می‌کنند.

رئیس کمیته ایمنی و امداد ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم تعداد دستگاه‌های مستقر در مسجد مقدس جمکران را ۲۰ دستگاه عملیاتی اطفاء حریق و نجات اعلام کرد و گفت: ۸ دستگاه موتورسیکلت مجهز به اف ای دی نیز در مسجد مستقرشده است.

وی محل استقرار نیروهای آتش‌نشان را بازگو و بیان کرد: نیروها و تجهیزات آتش‌نشانی در ورودی و خروجی‌های مسجد مقدس جمکران، رینگ‌های ترافیکی، پارکینگ‌ها و درب‌های اصلی مسجد مقدس جمکران مستقر هستند.

انتهای پیام/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.0qma2bqppla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما