تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : 7529
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی قم از سال آینده 20 میلیارد تومان به این سازمان تزریق خواهد شد و هم‌اکنون این طرح برای احصا مشکلات به‌صورت پایلوت شروع‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علی نیک در جلسه توجیهی و هماهنگی کارکنان و مسئولان کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، با اشاره به اقدامات در حوزه ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ابتدای سال جاری فعالیت و اقدامات زیادی را دنبال کرده و هم‌اکنون در پایان سال نیز باید در چند مناسبت شاخص ملی و مذهبی خدمت‌رسانی کند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی قم از سال آینده ۲۰ میلیارد تومان به این سازمان تزریق خواهد شد و هم‌اکنون این طرح برای احصا مشکلات به‌صورت پایلوت شروع‌شده است.

وی با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و شهروندان قمی در نیمه شعبان، ۱۵۰۰ ابلاغ به رانندگان تاکسی در قم صادرشده است، اضافه کرد: در سال جاری تمدید و صدور پروانه‌ها نیز بیشتر شده است.

نیک با اشاره به‌احتمال ترافیک سنگین در شب نیمه شعبان خاطرنشان کرد: حجم زیادی از ترافیک به دلیل تراکم خودروها و شهروندان طبیعی است و لازم بوده تا این مساله به نحوی درستی هدایت و مدیریت شود.

انتهای پیام/ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.w8fbjh8no9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما