تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 7496
مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم گفت: ویژه برنامه «جان جهان» به مناسبت نیمه شعبان و در قالب موکب رسانه‌ای امامزاده علی بن جعفر(ع) در بلوار پیامبر اعظم(ص)، هر شب روی آنتن شبکه قم می‌رود.
همراهی با رهروان مهدی در ویژه برنامه «جهان جهان»/ موکب‌داران از تجربه خدمت به زائران جمکران می‌گویند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی قائم‌پناه اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان مهدی موعود(عج)، ویژه برنامه «جان جهان» در قالب موکب رسانه‌ای اوقاف استان قم و به نام امامزاده واجب التعظیم حضرت علی بن جعفر(ع) در مجاورت عمود 86 مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا شده است.
وی افزود: این موکب رسانه‌ای از روز شنبه شب دهم شعبان المعظم آغاز بکار کرده و تا روز 16 این ماه برپا خواهد بود.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه هدف از برپایی این موکب و اجرای برنامه جان جهان، نمایش رسانه‌ای میزبانی قمی‌ها از مردم ایران و جهان در نیمه شعبان است گفت: پیاده‌روی مردمی و موکب‌داری در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)، یکی از سنت‌های مردم قم است که در این برنامه سعی در پرداختن به همین مسئله داریم.
وی ادامه داد: از جمله بخش‌های برنامه جهان جهان که هر شب حوالی ساعت 19:30 تا 21 با تهیه‌کنندگی حجت الاسلام والمسلمین حسین نطنزی و اجرای سید مهدی تحویلدار روی آنتن زنده سیمای مرکز قم می‌رود می‌توان به گفت‌وگو با کارشناسان مشهور مذهبی از جمله حجم اسلام والمسلمین کلباسی، سعیدی، اسکندری، پورسید آقایی، ظهیری و صادقی واعظ اشاره کرد.
قائم‌پناه عنوان کرد: همچنین در هر برنامه شاهد مدیحه‌سرایی مادحین اهل بیت عصمت و طهارت همچون مهدی حیدرزاده، رضا ایزدی، علی اصغر مالکی‌نژاد، سید رضا تحویلدار، حسن حیدرزاده قمی، عباس حیدرزاده و استاد چاووشی هستیم ضمن اینکه گروه تواشیح میعاد و یکی از گروه‌های سرود استان قم نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه از موکب‌داران قمی و شهرستانی ورزشکاران شاخص هم برای گفت‌وگو در این برنامه دعوت می‌شود گفت: آیتم‌های گوناگون دیگری هم در قالب برنامه جهان جهان به خصوص در شب و شام نیمه شعبان پخش می‌شود.
وی تصریح کرد: این برنامه تلویزیونی در دو شب انتهایی از سیمای استانی (شبکه نور) و برخی شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.
قائم‌پناه افزود: برنامه جهان جهان با مشارکت اوقاف ناحیه یک قم، مشارکت ستاد مردمی نیمه شعبان، مرکز افق آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) و صدا و سیمای مرکز قم به مدت یک هفته تدارک دیده شده است.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.wnqt23nk-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما