تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : 7442
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نیمه شعبان، عاشورا، عرفه و مناسبت‌های این‌چنینی فرصت‌های طلایی برای جذب مردم به‌ویژه جوانان به دین هست، گفت: برخورد یک خادم، یک نیروی شهرداری، یک کارگزار دولتی می‌تواند نگاه زائر را به قم و دین عوض کند.
نیمه شعبان فرصت طلایی جذب مردم به دین است/ ضرورت تکریم و استقبال خوب از زائرین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم «هم‌عهد با ولایت» ویژه تجدید بیعت کارکنان شهرداری قم با امام زمان(عج) و آغاز فعالیت ستادهای خدمت‌رسانی شهرداری به زائران شهر مقدس قم که صبح امروز با حضور شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از پرسنل شهرداری قم در آستانه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، به تبیین ویژگی‌های مهدی یاوران پرداخت و ابراز کرد: ویژگی‌های یاران حضرت را ذکر کرد که نخستین ویژگی این بوده که انگیزه کارشان الهی است، اگر نظافت خیابان‌ها، راهنمایی مردم و هر خدمتی را که ارائه می‌دهید با نیت الهی انجام دهید، این کار برای شما به‌عنوان عبادت ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: دومین ویژگی یاران مهدی(عج) تواضع است؛ باید با مردم با خوش‌اخلاقی برخورد کنید و نوع تکریم و استقبال از زائران قطعاً اثر مثبتی بر روی آنان خواهد داشت و اگر برخورد منفی نیز صورت بگیرد این برخورد به‌حساب تمام قم نوشته خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نیمه شعبان، عاشورا، عرفه و مناسبت‌های این‌چنینی فرصت‌های طلایی برای جذب مردم به‌ویژه جوانان به دین هست، ابراز کرد: برخورد یک خادم، یک نیروی شهرداری، یک کارگزار دولتی می‌تواند نگاه زائر را به قم و دین عوض کند.

رفیعی با تأکید بر اینکه یاران حضرت در مقابل دشمن محکم هستند و در برابر مؤمنین با فروتنی رفتار می‌کنند، گفت: ویژگی دیگر این است که یاران حضرت اهل مبارزه و جهاد هستند و از سرزنش و تمسخر دیگران هراسی ندارند؛ اگر زائری با شما برخورد مناسبی نداشت شما تحمل‌کنید و با مهربانی جوابش را بدهید.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین خاطرنشان کرد: شما می‌توانید در کنار وظیفه‌ای که دارید جهاد تبیین را نیز با تذکر لسانی و امربه‌معروف انجام دهید و از دین و احکام الهی دفاع کنید.

انتهای پیام/***ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.5ayct1a5rbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما