تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 7354
تقارن میلاد صاحب‌الزمان (عج) و ایام نوروز سبب شده سازمان میادین همانند سنوات گذشته با برپایی غرف عرضه مایحتاج زائر در نقاط مختلف مسجد مقدس جمکران، غرف عرضه میوه تنظیم بازار و همچنین غرف عرضه تزئینات سفره هفت‌سین در نقاط مختلف از سطح شهر، خدمات ویژه و مطلوبی جهت استقبال از این ایام در نظر بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص غرف عرضه مایحتاج زائر در نقاط مختلف مسجد مقدس جمکران، غرف عرضه میوه تنظیم بازار و همچنین غرف عرضه تزئینات سفره هفت‌سین در نقاط مختلف از سطح شهر، اظهار داشت: استقرار غرف مذکور با هدف تسهیل در تهیه ارزاق و دسترسی آسان شهروندان، زائرین و مسافران محترم انجام‌شده است.

وی آراستگی و پیراستگی این غرف را مدنظر قرار داد و افزود: در نظر گرفتن فضایی متناسب با ایام نوروز، ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات، تکریم و رفاه مسافران و همچنین ساماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های نوروزی ازجمله اهدافی است که سازمان میادین در جهت آن تلاش می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ابراز کرد: فعالیت‌های سازمان به‌منظور بزرگداشت نیمه شعبان و ولادت امام عصر(عج) باید به‌صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام شود و در همین راستا با تمهیدات در نظر گرفته‌شده، بازرسان سازمان به‌طور مستمر از مراکز بازدید کرده تا بر کیفیت و نحوه توزیع و عرضه ارزاق نظارت کامل داشته باشند.

وی با تأکید بر آمادگی سازمان میادین شهرداری قم در راستای تأمین نیازهای شهروندان گفت: علاوه بر غرف موقت نوروزی، ۱۶فروشگاه همشهری و ۶۲ بازارچه عرضه میوه و تره‌بار ریحان نیز به عرضه محصولات موردنیاز شهروندان در مناطق ۸ گانه می‌پردازند .

مظفری در خصوص فعالیت‌های جایگاه‌های عرضه سوخت تحت نظارت سازمان میادین در ایام نوروز نیز توضیح داد: اصلاح روشنایی محوطه جایگاه‌ها، اورهال تجهیزات در جهت جلوگیری از توقف احتمالی، زیباسازی و آراستگی جایگاه‌ها، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی ازجمله اقداماتی است که به آن پرداخته‌شده تا میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در این ایام به عمل آید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.mn0k49ney5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما