تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 7248
مراسم گرامیداشت امدادگر شهید مدافع حرم، حاج مصطفی نبی‌لو با حضور رئیس کمیته امداد در مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد.
 برگزاری مراسم گرامیداشت امدادگر شهید مدافع حرم حاج مصطفی نبی‌لو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم یادبود شهید مدافع حریم ولایت، امدادگر شهید حاج مصطفی نبی‌لو که با حضور خانواده معزز شهید، نماینده ویژه استاندار و مدیران کمیته امداد و ادارات استان، در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به زندگینامه و وصیت‌نامه قرآنی و عرفانی شهید گفت: شهید عزیزمان حاج مصطفی نبی‌لو، ثابت کرد که عاشق بود، عاشق ولایت و عاشق شهادت.

وی با بیان اینکه ایشان در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور داشت گفت: ایشان چهار بار هم برای مبارزه با داعش و تکفیری‌ها که تصمیم داشتند اسلام، اهل‌بیت (ع)، حرم‌ها و فرهنگ عاشورا را نابود کنند داوطلبانه به سوریه اعزام شد.

وی با بیان خاطرات زیبایی از قول همسر این شهید گرانقدر درباره اشتیاق فراوانش به شهادت گفت: شهید عزیزمان در سه اعزام خود که توفیق جانبازی نصیبش شده بود، باز هم از این دفاع مقدس دست بر نداشت و بالاخره در چهارمین اعزام خود به فیض عظیم شهادت نائل و جان مطهرش تقدیم خدا، اسلام و انقلاب شد.

رئیس کمیته امداد با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم گفت: اگرچه این شهید معظم، اولین شهید مدافع حرم نهاد مقدس کمیته امداد بود ولی متعلق به همه نظام و انقلاب است.

بختیاری پیام شهادت شهید مصطفی نبی‌لو را که خادم با اخلاص ایتام و محرومان بود، دفاع از حریم ولایت عنوان و اظهار کرد: ایشان با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر خود در جبهه امداد به نیازمندان و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ثابت کرد که سرباز واقعی ولایت است.
در این مراسم همزمان با مداحی میثم نبی‌لو، فرزند شهید با حرم حضرت رقیه نیز ارتباط مستقیم تصویری برقرار شد و در پایان مراسم هم از همسر شهید تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.0qma2bqi4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما