تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 6985
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر هم‌افزایی و همکاری مدیریت استانی و مدیریت شهری در حل مشکلات محله جمکران گفت: شهرداری، شورای اسلامی شهر و تمام ارگان‌های دولتی و اجرایی شهر برای حل مشکلات به میدان آمده و با کمک و همکاری مردم در تلاش هستیم با کمترین هزینه و حداقل زمان مشکلات را حل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  ابراهیم معتمدی در جلسه دیدار مردمی مدیران استان و شهری با اهالی مسجد مقدس جمکران در مسجد امام حسین(ع)، با اشاره به بازدیدهایی که از محله جمکران توسط مدیریت شهری و استانی انجام‌شده است اظهار داشت: بخش از مشکلات مردم توسط استانداری در حال بررسی بوده و رفع آن در دستور کار قرارگرفته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی  استانداری قم، همکاری و وحدت نظر مدیریت شهری و استانی در قم را برای حل مشکلات موردتوجه قرارداد و افزود: اراده مدیریت استانی و مدیریت شهری در قم بر حل مشکلات مردم بوده و چنین هم‌افزایی را در کمتر شهری می‌توانیم ببینیم.

وی دغدغه همه مسئولان را حل مشکلات محله جمکران دانست و ابراز کرد: اکثر مناطق شهر قم امروز از توسعه خوبی برخوردار بوده و تعدادی از محلات مانند جمکران نیاز به توجه ویژه برای حل مشکلات داشته که امیدواریم با این هم‌افزایی این منطقه نیز رشد و توسعه خوبی داشته باشد.

معتمدی با تأکید بر حضور همه ارگان‌ها برای حل مشکلات گفت: شهرداری، شورای اسلامی شهر و تمام ارگان‌های دولتی و اجرایی شهر برای حل مشکلات به میدان آمده و با کمک و همکاری مردم در تلاش هستیم با کمترین هزینه و حداقل زمان مشکلات را حل کنیم.

وی اجرای شبکه معابر در منطقه را کاری سخت دانست و یادآور شد: رفع آب‌های سطحی، ایجاد زیرساخت‌های مانند گاز و فاضلاب مشکلاتی دارد که نیاز به زمان داشته و امیدواریم تا سال آینده در بسیاری از مطالبات مردم مانند ایجاد شوارع و توسعه فضای سبز اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی  استانداری قم به ساخت میدان ولی‌عصر اشاره کرد و گفت: واقعاً شهرداری برای توسعه این منطقه با همه کمبود اعتبارات کارکرده تا جمکران برای حضور زائران و مردم آماده شود و امیدواریم با هم‌افزایی که در استان ایجادشده بتوانیم تمام برنامه‌ها را اجرا کرده و مدیریت استان به کمک شهرداری آمده تا حداقل‌های موردنیاز مردم را  ایجاد کند.

وی در پایان با تشکر از مدیریت شهری در منطقه تأکید کرد: تمام عوامل منطقه ۵ و مدیر منطقه با تمام قوا به میدان آمده و امیدواریم به‌زودی شاهد رفع مشکلات شهروندان در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ن***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.oemfuqehisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما