تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : 6893
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: اگر ظرفيت شهرداری‌های کلان‌شهرهای كشور را پای‌کار نيمه شعبان بياوريم قطعاً می‌توانیم خدمات بهتر و گسترده‌تری را به خيل زائران و مسافران ارائه دهيم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  سیدمحسن میرهادی در سومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که به مناسبت ایام نیمه شعبان و نوروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم این ستاد تشکیل کمیته مردمی است، اظهار کرد: هفته گذشته همایشی با حضور مسئولین برخی کلان‌شهرها با موضوع سفرهای نیمه شعبان و نوروز به قم تشکیل شد که مصوباتی خوبی برای هدایت مسافران و زائران از شهرهای مبدأ داشت.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی خوب به زائران از موضوعات مهم مطرح‌شده در این نشست بود، گفت: مقرر شد بسته‌ای از نیازمندی‌ها زائران در خصوص مباحث ترافیکی، مسیرهای دسترسی به مسجد مقدس جمکران متناسب با ورودی‌های شهر و دیگر مواردی ازاین‌دست تهیه‌شده و در اختیار شهرداری‌های شهرهای دیگر قرار گیرد تا زائران و مسافران از مبدأ بتوانند به‌درستی راهنمایی شوند تا به مسجد مقدس جمکران برسند.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: اگر ظرفیت شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور را پای‌کار نیمه شعبان بیاوریم، قطعاً می‌توانیم خدمات بهتر و گسترده‌تری را به خیل زائران و مسافران ارائه دهیم.
میرهادی خاطرنشان کرد: در بحث ایمن‌سازی نیز کارهای خوبی صورت گرفته که یکی از آن‌ها هماهنگی با استان‌های هم‌جوار برای پوشش مسیرهای منتهی به قم توسط آتش‌نشانی، اورژانس و هلال‌احمر این استان‌هاست که باعث می‌شود امکانات قم در خود شهر و برای پوشش مراسم نیمه شعبان متمرکز شود.
انتهای پیام/ع***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.wn-t23n6xftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما