تاریخ انتشار :شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : 6852
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حكمی سيدعلی بيگدلی را به عنوان «سرپرست مركز منابع انسانی و پشتيبانی» منصوب كرد.
تربیت مدیران در تراز ملی/انتصاب سیدعلی بیگدلی به عنوان “سرپرست مرکز منابع انسانی و پشتیبانی” سازمان اداری و استخدامی کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حکمی سیدعلی بیگدلی را به عنوان «سرپرست مرکز منابع انسانی و پشتیبانی» منصوب کرد.

در این حکم بر اهتمام به تکریم نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه سازمان، تدوین نظام جامع نیروی انسانی مبتنی بر نیازهای نوظهور، تهیه پرونده شایستگی‌های کارکنان سازمان و استقرار نظام شایسته‌سالاری با اولویت انتصاب نیروی انسانی ماهر، توانمند و متعهد، توجه به موضوعات انگیزش کارکنان از جمله نظام جبران خدمت در جهت بهبود معیشت با رویکرد افزایش کارایی، نیازسنجی، طراحی و اجرای دوره‌های مختلف آموزش‌های کاربردی با رویکرد توسعه دانش، شناسایی، ساماندهی و توسعه امکانات رفاهی جهت ارائه مطلوب به کارکنان، هدفمند نمودن کلیه پرداخت‌های غیرمستمر کارکنان مبتنی بر سنجش عملکرد با هدف افزایش کارایی و بهره‌وری و بازطراحی و بهبود نظام‎های پشتیبانی و ارائه خدمات در سازمان تأکید شده است.

بیگدلی دانش‌آموخته مقطع دکتری مدیریت دولتی با گرایش برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و خط‌مشی‌گذاری عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی پیش از این مدیرکل سرمایه انسانی، قائم‌مقام معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و عضو هسته گزینش شهرداری قم بوده است.****



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.pqea2bq4ila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما