تاریخ انتشار :جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : 6812
نخستين نشست مجازی گردشگری فرهنگی به همت كميته گردشگری كميسيون فرهنگی و اجتماعي مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ايران و به ميزبانی شهرداری قم برگزار شد.
به میزبانی شهرداری قم؛ نخستین نشست مجازی گردشگری فرهنگی برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نخستین نشست مجازی گردشگری فرهنگی به همت کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با موضوع اطلاع‌رسانی و برنامه‌های فرهنگی، گردشگری اعیاد شعبانیه و ایام نوروز با حضور معاونین شهردار و مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی ورزشی، اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلان‌شهر ایران و مدیران گردشگری شهرداری‌ها به میزبانی شهرداری کلان‌شهر قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام افشاری رئیس اداره برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم سخنران نخست این نشست بود که به تبیین اهمیت گردشگری فرهنگی پرداخت.

ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مقدس قم سخنران دیگر این نشست مجازی بود که به تبیین موضوع شبکه‌سازی گردشگری و گردشگری فرهنگی اشاره کرد.

میرهادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم نیز در ادامه، برنامه‌های شهرداری قم برای خدمات‌رسانی به زائران شهر قم در ایام نیمه شعبان و نوروز را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز در سخنانی برنامه‌های فرهنگی گردشگری این سازمان را تبیین کرد.

حمید نادری رئیس کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهر ایران در پایان این نشست مجازی گزارشی از برنامه‌های کمیته گردشگری در ایام نوروز را به شرکت‌کنندگان ارائه داد.***/ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.zaqct1avrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما