تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : 6706
مدیر منطقه هشت شهرداری قم از احداث فاز نخست بوستان مصلی واقع در بلوار امام علی(ع) جهت ساماندهی اطراف مقبره شهید گمنام پردیسان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اهمیت ویژه مقابر شهدا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از احداث بوستان مصلی پردیسان خبر داد و اظهار داشت: فاز نخست این پروژه بزرگ را به ساماندهی اطراف مقبره این شهید والامقام اختصاص‌یافته است.

وی با تأکید بر رتبه نخست پردیسان از نظر سرانه فضای سبز در شهر قم ابراز کرد: در سنوات اخیر بوستان‌های با مساحت بالا در پردیسان احداث‌شده، که سرانه فضای سبز این منطقه را به استانداردهای بین‌المللی نزدیک کرده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه بوستان مصلی به دلیل وسعت بالای پروژه در چند فاز تقسیم‌بندی شده است افزود: فاز نخست این پروژه در سال جاری احداث‌شده است و فازهای بعدی در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رمضانی با اشاره به مختصات و امکانات این بوستان خاطرنشان کرد: مساحت این پروژه ۸۰هزار مترمربع است که امکاناتی نظیر محوطه بازی کودکان، مسیر دوچرخه‌سواری، مسیر دوچرخه بی ام ایکس، سرویس بهداشتی  نمازخانه، بوفه، محوطه تندرستی و … برای آن در نظر گرفته‌شده است.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.wnik49n0i5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما