تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : 6658
جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم به‌منظور بررسی آخرین اقدامات و برنامه‌های این سازمان در سال جاری و سال آینده با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با حضور مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، سید رضا حسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم، مدیران مناطق سه و هشت شهری، مدیران و مسئولان حوزه حمل‌ونقل شهرداری و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی همچون ضرورت اجرای موارد اساسنامه سازمان در موضوعاتی همچون جمع‌آوری اطلاعات و آمار، طراحی، برنامه‌ریزی و توسعه پایانه‌ها، جذب نیروهای متعهد و متخصص و همچنین استفاده از تجارب پایانه‌های موفق در داخل و خارج از کشور تأکید شد.

حسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در این نشست گزارشی از روند اجرای مصوبات قبلی جلسه در موضوعاتی همچون تصویب صورت‌های مالی و تفریغ بودجه ۱۳۹۹، تفویض اختیار بازرسی سازمان به شهردار قم و انتخاب بازرس این سازمان، به‌کارگیری نرم‌افزار مالی جدید سازمان و پیگیری زمین پایانه جنوبی ارائه داد.

بررسی متمم بودجه سازمان، بحث و تبادل‌نظر در خصوص احداث پایانه مرکزی در مکانی مناسب مانند ۷۲ تن و همچنین احیای پایانه پردیسان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق این امر و همچنین راه‌کارهای تحقق منابع کلان ازجمله واگذاری‌ها به بخش خصوصی از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.***/ع

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.n93rak937pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما