تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 6653
خادمان شهر کریمه اهل بیت (س) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع ۴ شهید تازه تفحص شده دوشادوش مردم ولایتمدار قم، فضا و محیط محل تدفین را آماده‌سازی کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجموعه مدیریت شهری قم در سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) و تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده از ابتدای صبح امروز نسبت به رفاه حال عمومی شهروندان و ایجاد شرایط لازم درشان شهدای گرانقدر اقدام کرد.

مناطق ۴ و ۵ شهرداری قم امروز میهمان دو شهید گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم بود و همزمان سازمان‌های آتش‌نشانی، آرامستان‌ها و اتوبوسرانی نیز برای رفاه حال شهروندان در میدان حضور داشتند.
با همکاری و همت شهرداری قم فضاسازی محل تدفین این ۴ شهید گرانقدر انجام و فضا برای حضور پرشور شهروندان آماده شد.
پیکر مطهر شهید «محمدحسین خجسته‌راد» با همکاری و آماده‌سازی فضای محل تدفین توسط معاونت خدمات شهری و شهرداری منطقه در گلزار شهدای علی‌ابن‌جعفر (ع) به خاک سپرده شد و پیکر مطهر شهید «سید محمد حسینی» از شهدای مدافع حرم نیز با پای کار بودن سازمان آرامستان‌ شهرداری قم برای تدفین در کنار همرزمانش در قطعه شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه(س) آرام گرفت.
در ادامه این روز ماندگار و معنوی در شهر مقدس قم پیکر مطهر ۲ شهید گمنام از گلزار شهدای علی‌ابن‌جعفر (ع) به سمت مدرسه علمیه فاطمی واقع در خیابان شهید کلهری، کوچه ۱۲ تشییع و با فضاسازی و مناسب‌سازی محل توسط شهرداری منطقه و معاونت خدمات شهری در این مدرسه به خاک سپرده شدند.****/ش

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.sb0urhb0fiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما