تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 6613
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با توجه به ظرفیت ایجاد شده می‌توان از ظرفیت صندوق ملی محیط زیست در جهت طرح‌های استانی بهره گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید رضا موسوی مشکینی در جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند که در محل جلسات شهرداری قم برگزار شد با اشاره به ظرفیت صندوق ملی محیط زیست عنوان کرد: صندوق ملی محیط زیست ظرفیت جدید و خوبی است که می‌توان از آن بهره گرفت.

وی ادامه داد: فعالیت‌های زیست محیطی مناسبی می‌توان تعریف کرد که هم سو با اساسنامه صندوق است و از این تسهیلات می‌توان در جهت منافع استانی بهره گرفت.

موسوی مشکینی همچنین به موضوع صنعت سبز اشاره کرد و افزود: امکان مشارکت همه واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی در این فرآیند وجود دارد و واحدهای متقاضی می‌توانند از طریق سامانه جامع معاونت محیط زیست انسانی، پرسشنامه زیست محیطی خود را تکمیل کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: این موضوع هر سال فراخوان می‌شود و شاخص‌هایی دارد که واحدها براساس آن ارزیابی می‌شوند و پس از بارگذاری مستندات در سامانه، امتیازدهی انجام شده و در پایان نیز از برترین‌ها تقدیر به عمل می‌آید.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.zn-t23n-xftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما