تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 6509
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: 125 دوربین نظارتی در سطح شهر قم نصب‌شده که 120 دوربین آن فعال است.
وجود ۱۲۵ دوربین نظارتی در سطح شهر قم/دوربین‌ها پشتیبان افزایش ایمنی در شهر هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، وضعیت دوربین‌های نظارتی در سطح شهر را موردبررسی قرارداد و  اظهار داشت: دوربین‌های نظارتی برای پوشش وضعیت ترافیکی شهر به‌کاررفته و معمولاً بحث ثبت جریمه را ندارند، مگر اینکه سامانه‌های دیگری بر روی آن‌ها نصب شود.

وی تعداد دوربین‌های نظارتی در شهر را ۱۲۵ دستگاه دانست و افزود: به‌طور متوسط با اعلام حتی وجود قطعی‌ها در شبکه، حدود ۱۲۰ دوربین فعال بوده که پوشش خوبی در سطح شهر وجود دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به نگرانی مردم از وجود این دوربین‌ها تصریح کرد: باید با اصلاح رفتار، دوربین‌ها را به‌عنوان یک پشتیبانی در افزایش ایمنی در سطح شهر بدانیم، چراکه دوربین‌ها به ما  کمک می‌کنند تا رفتاری منضبط و در چارچوب مقررات داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تعدادی دوربین ثبت تخلف نصب‌شده که برنامه‌ریزی ارتقای این تعداد دوربین‌ها را با کمک پیمانکاران داریم، عنوان کرد: بحث ایمنی در قم بسیار مهم است و متأسفانه از حیث ایمنی در بین  کلان‌شهرها جایگاه خوبی را نداریم.

طبیبی خاطرنشان کرد: سرور جدید در راهور نصب شود و زمینه مستقیم انتقال داده را به وجود آمده که با کمک پلیس راهور شاهد اجرای تعداد زیادی سامانه هوشمند خواهیم بود که امیدواریم تا پایان سال تحقق ‌یابد.***/ز

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.gb0urhbs9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما