تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 6405
مدیركل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان در رعایت ساعت خروج زباله از منزل گفت: نیروهای خدمات شهری 12 درصد از زباله‌ها را در طول روز جمع‌آوری کرده که هزینه‌ای دوباره بر شهر تحمیل می‌کند.
۱۲ درصد زباله‌های سطح شهر قم خارج از نوبت جمع‌آوری می‌شود/تحمیل هزینه‌های مازاد به مدیریت شهری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری در حوزه جمع‌آوری پسماندهای شهری اظهار داشت: یکی از مشکلات شهر در جمع‌آوری زباله‌ها، عدم همکاری شهروندان رعایت ساعت خروج زباله‌هاست.

وی ۱۲ درصد زباله‌ها را خارج از نوبت اعلام کرد و افزود: نیروهای خدمات شهری ۱۲ درصد از زباله‌ها را در طول روز جمع‌آوری کرده که هزینه‌ای دوباره بر شهر تحمیل می‌کند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با رعایت ساعت خروج زباله از منزل و بر اساس زمان‌بندی مشخص‌شده در محلات بخشی از هزینه‌های شهر را کاهش داده و در رعایت نظافت شهر مشارکت داشته باشند.

وی به نیروهای نگه‌دارنده در معابر نیز اشاره کرد و گفت: یکسری نیروها هم به‌عنوان نیروهای نگه‌دارنده در معابر اصلی حضورداشته که پشتیبان شهر هستند و بیشتر در هسته مرکزی شهر و پیرامون حرم، مسجد مقدس جمکران و ورودی‌های شهر فعالیت می‌کنند.

میرهادی در پایان به تغییر قرارداد پیمانکارها اشاره و تصریح کرد: در قراردادهای جدید به موضوع فرهنگ‌سازی و آموزش توجه ویژه‌ای شده و بحث اطلاع‌رسانی نیز در آن لحاظ شده است.***/ن

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.z93rak9tnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما