تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : 6363
مدیرعامل سازمان قطارشهری قم با اشاره به تست تحویل گیری تابلوهای برق ناویژه گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصب تابلوها در ایستگاه‌ها آماده‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان قطارشهری قم، منصور درویشی با اشاره به آخرین وضعیت تأمین تابلوهای برق پروژه مترو اظهار داشت: تست تحویل گیری تابلوهای برق ناویژه برای نصب در ایستگاه‌های کشاورز و شهید مطهری پروژه مترو قم انجام شد.

وی تعداد این تابلوهای برق را ۳۲ عدد دانست و خاطرنشان کرد: ۱۶ تابلو برق در ایستگاه کشاورز و ۱۶ عدد در ایستگاه شهید مطهری نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطارشهری قم بیان کرد: این تابلوها نقش کنترلی و حفاظتی در سیستم برق‌رسانی عمومی ایستگاه‌ها شامل روشنایی، پمپ‌ها، اگزوز فن‌ها و… دارند و تست‌های این تابلوها مطابق استانداردهای موجود با موفقیت انجام شد که در حال تحویل‌گیری در پروژه مترو قم است.

 به گفته وی، کابل‌کشی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای نصب تابلوها در ایستگاه‌ها آماده‌شده که به‌محض ورود به محل ایستگاه‌ها، عملیات نصب آغاز می‌شود.

درویشی در خصوص کیفیت تابلوها گفت: شرکت تولیدکننده رزومه قابل قبولی در حوزه تولید تابلوهای برق مترویی دارد و همچنین قطعاتی که در تهیه این تابلوها استفاده‌شده از برندهای معتبر جهانی است.****



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.memfuqettsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما