تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : 6362
مشاور شهردار قم، افزایش دسترسی به پارکینگ پروژه ضلع شرقی حرم مطهر را برای جلوگیری از پس‌زدگی ترافیک در طرح‌های سرمایه‌گذاری این پروژه لازم دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد آتش زر در جلسه بررسی پروژه ضلع شرقی حرم مطهر، اظهار داشت: به هر میزان که در این پروژه پارکینگ احداث شود، بازهم در زمان اوج‌گیری ترافیک و مناسبت‌های ملی و مذهبی با کمبود پارکینگ روبه‌رو خواهیم شد.

مشاور شهردار قم با اشاره به ویژگی‌های ضلع شرقی حرم مطهر و نزدیکی آن به حرم مطهر و جذابیت‌های بالا برای شهروندان و زائران ورودی به قم، ابراز کرد: برای جلوگیری از پس‌زدگی پارکینگ در ضلع شرقی باید دسترسی‌های بیش‌تر شود.

آتش زر، نیاز آینده شهر قم به پارکینگ را قطعی دانست و گفت: باید تلاش شود از بالاترین ظرفیت این پروژه برای افزایش سلول‌های پارکینگ استفاده شود.

گفتنی است در این جلسه همچنین سرمایه‌گذار احتمالی این پروژه از برنامه خود برای ایجاد ۱۲ هزار متر فضای تجاری، ۲۴ هزار مترمربع کاربری اقامتی و ۳ هزار مترمربع فضا و کاربری خدماتی در پروژه ضلع شرقی حرم مطهر خبر داد و از ایجاد ۱۲۰۲ سلول پارکینگ به ازای ساعت در این طرح تأکید کرد.

به گفته سرمایه‌گذار احتمالی این پروژه، با برخی تغییرات امکان ایجاد ۳ تا ۵ هزار سلول پارکینگ نیز در پروژه ضلع شرقی حرم مطهر وجود خواهد داشت.***/ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qaqct1aprbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما