تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : 6343
اصلاح درز انقطاع، سبب انسداد مستقیم روگذر تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) شده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا 26 آذرماه مسیر بازگشایی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری تقاطع غیرهمسطح حضرت ولیعصر(عج) از پروژه‌های شاخص مدیریت شهری قم در سال‌های گذشته است که اجرای دو پل روگذر از طرف کمربندی امام علی(ع) به سمت بلوار شهید کبیری و بلوار خلیج‌فارس، استفاده از مصالح کاملاً ایرانی و استفاده از توان سازمان‌های شهرداری و… ازجمله شاخص‌های این پروژه عظیم شهری به‌حساب می‌آید.

چند روزی است که مسیر مستقیم کمربندی امام علی(ع) به سمت بلوار شهید کبیری مسدود بوده که این انسداد به علت اصلاح درز انقطاع است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در این زمینه اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه‌های مختلف ازجمله پلیس راهور، اطلاع‌رسانی‌هایی قبل از تقاطع به‌منظور مسدود بودن مسیر مستقیم یک‌طرف پل برای اصلاح درز انقطاع پل صورت گرفته است.

سید ابوالفضل میریک امامی با بیان اینکه ترافیک در سطح صفر و میدان حضرت ولیعصر(عج) در جریان است، تصریح کرد: این مسیر مستقیم بر مبنای مجوز قانونی تا ۲۶ آذرماه بازگشایی و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.kn-t23nxxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما