تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 6231
ششمین دوره انتخابات تعیین نماینده تاکسیرانان و تاکسی‌داران به همراه شرکت‌های حمل‌ونقل درون‌شهری برای حضور در هیئت انضباطی تاکسیرانی برگزار می‌شود.
فراخوان ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات نماینده تاکسیرانان در هیئت انضباطی تاکسیرانی/زمان ثبت‌نام ۱۳ تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات تعیین نماینده تاکسیرانان و تاکسی‌داران به همراه شرکت‌های حمل‌ونقل درون‌شهری در هیئت انضباطی تاکسیرانی از شنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

متقاضیان آقا، خانم و مدیران عامل شرکت‌های حمل‌ونقل درون‌شهری تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به دبیرخانه هیئت انضباطی واقع در سازمان تاکسیرانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شرایط عمومی برای شرکت در این دوره از انتخابات شامل دارا بودن حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۶۰ سال، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا معادل آن، داشتن ۷ سال سابقه فعالیت در ناوگان تاکسیرانی، نداشتن سابقه احراز تخلف در هیئت انضباطی و  برخورداری از صداقت، امانت‌داری و حسن شهرت است.

شرایط اختصاصی کاندیداهای این دوره از انتخابات تعیین نماینده تاکسیرانان و شرکت‌های حمل‌ونقل درون شهر در هیئت انضباطی تاکسیرانی شامل داشتن پروانه تاکسیرانی معتبر برای تاکسیرانان و همچنین پروانه بهره‌برداری و تاکسیرانی برای تاکسی‌داران و مالکیت تاکسی است.

براساس این گزارش، ششمین دوره انتخابات تعیین نماینده تاکسیرانان و تاکسی‌داران و شرکت‌های حمل‌ونقل درون‌شهری در هیئت انضباطی تاکسیرانی در روز چهارشنبه هشتم دی‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ در محل سالن اجتماعات سازمان تاکسیرانی واقع در میدان ۷۲ تن برگزار می‌شود.***/س

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.s092yt0xfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما